Опубликован 2024-03-01

IRODA VA UNING TA’LIM JARAYONIDA TUTGAN O‘RNI

Аннотация


Ushbu maqolada iroda va uning inson hayotida tutgan o‘rni, kichik maktab yoshida psixoloik rivojlanish va irodaning o‘quvchilarda rivojlanishi hamda ta’limda irodaning tutgan o‘rni yoritib berilgan.

Как цитировать


Xasanova, I. (2024). IRODA VA UNING TA’LIM JARAYONIDA TUTGAN O‘RNI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 168-173. извлечено от https://fll.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9560

Библиографические ссылки


G‘oziyev E. Umumiy psixologiya.T. 2002 yil.

G‘oziyev E. Yosh davrlari psixologiyasi.T. 1994 yil.

Karimova V. Ijtimoiy psixologiya va ijtimoiy amaliyot.T. 1999 yil.

Saidahmedov N. Yangi pedagogik texnologiyalar (nazariya va amaliyot.-Toshkent: Moliya nashriyoti. 2003 yil.

Qodirova, M., & Raxmonov, A. (2023). O‘SMIRLARGA XOS NIZOLI VAZIYATLAR VA ULARNING PSIXOLOGIK TAHLILI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 3(2). извлечено от https://phys-tech.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/8465

Qodirova, M., & Nasimov, D. (2023). PSIXOLOGIYADA QO‘RQUV MUAMMOSINING ILMIY TADQIQ ETILISHI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 3(1). извлечено от https://phys-tech.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/7725

Qodirova, M. (2023). DEVELOPMENT OF COGNITIVE ACTIVITY OF PRESCHOOL CHILDREN. Science and innovation, 2(B4), 258-261.

И.А.Хасанова. (2022). КИЧИК МАКТАБ ЁШИ ЎҚУВЧИЛАРИНИНГ ТАФАККУР ЖАРАЁНЛАРИНИ ШАКЛЛАНТИРИШДА ИНТЕРФАОЛ УСУЛЛАРНИНГ ЎРНИ. EURASIAN JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES, PHILOSOPHY AND CULTURE, 2(12), 186–190. https://doi.org/10.5281/zenodo.7339056

Xasanova, I.A (2022). DEVIANT XULQ-ATVOR RIVOJLANISHINING OLDINI OLISHDA RUHIY TARBIYA USULLARIDAN FOYDALANISH. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(6). извлечено от https:// ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/7452

Xasanova, I. (2022). «MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARDA TAFAKKUR JARAYONLARINI RIVOJLANISHTIRISHNING PSIXOLOGIK OMILLARI». Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(6). извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/7451

Xasanova, I. (2022). DEVIANT XULQ-ATVOR RIVOJLANISHINING OLDINI OLISHDA RUHIY TARBIYA USULLARIDAN FOYDALANISH. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(6). извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/7452

Kamolova, S. U., Shakarbaeva, S. A., Yuldashev, S. A., & Ochilov, C. Q. (2020). The Essence Of The Content Of Enriching The Scientific Outlook Of Future Teachers. Essence, 29(8), 3593-3598.

Мунарова, Р. У. (2016). Камолова Ширин Усаровна, Шакарбоева Шахноза Абдулакимовна, Каршибоева Дилфуза Бурлиевна, & Алимкулов Сирожиддин Олимжон ўғли (2016). Великие мыслители Средней Азии о воспитании гармоничного и всесторонне развитого поколения. Проблемы педагогики,(2 (13)), 17-19.

Usarovna, K. S., Muhammedovna, Y. F., Shodiyevna, O. D., & Shakhnoza, S. (2022). The Importance of Cognitive Processes in the Formation of a Scientific Worldview among Students. International Journal of Discoveries and Innovations in Applied Sciences, 2(2), 78-83.

Abdulakimovna, S. S. (2022). Social-Psychological Characteristics Of Professional SelfDevelopment Of Future Teachers. Zien Journal of Social Sciences and Humanities, 14, 138-140.

Abdulakimovna, S. S. (2021). Teachers self-development as a criterion for increasing professional competence. World Bulletin of Social Sciences, 3(10), 58-60.

Munarova, R. U. (2016). Kamolova Sh. U., Shakarboeva Sh. A., Karshiboeva DB, Alimkulov SOU (2016) Velikie misliteli Sredney Azii o vospitanii garmonichnogo i vsestoronne razvitogo pokoleniya. Problemi pedagogiki, (2), 13.

Abdulakimovna, S. S. (2022). Social-Psychological Characteristics Of Professional SelfDevelopment Of Future Teachers. Zien Journal of Social Sciences and Humanities, 14, 138-140.

Shakarboyeva, S. (2022). БЎЛАЖАК ЎҚИТУВЧИЛАРДА ЎЗ УСТИДА ИШЛАШ ФАОЛИЯТИНИ ТАРБИЯЛАШНИНГ ИЖТИМОИЙ-ПСИХОЛОГИК ЖИҲАТЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(2).

Shakarboyeva, S. (2021). БЎЛҒУСИ ПЕДАГОГЛАРДА ЎЗ УСТИДА ИШЛАШ ФАОЛИЯТИНИ ТАРБИЯЛАШНИНГ ИЖТИМОИЙ-ПСИХОЛОГИК ХУСУСИЯТЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (1).

Шакарбоева, Ш. А. (2021). САМОРАЗВИТИЕ В ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ КАК ПРЕДМЕТ СОЦИАЛЬНОЙ ПСИХОЛОГИИ. In Стратегия научно-технологического развития-2021 (pp. 39-40).

Шакарбоева, Ш. А. ПЕДАГОГИКА & ПСИХОЛОГИЯ. ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА. ПЕДАГОГИКА, (1), 61-64.

O’risheva, P. (2024). O‘SMIR XULQ-ATVORIDAGI SALBIY O‘ZGARISHLAR. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 161-167. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9559

Shakarboyeva, & O‘ktamova , O. (2024). TARBIYASI OGʻIR O‘SMIRLARNI IJTIMOIYLASHTIRISHDA OILA, MAHALLA, TA’LIM MUASSASASI HAMKORLIKLIGINI RIVOJLANTIRISH USULLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 139-147. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9555

Shakarboyeva, & Qayumov, A. (2024). AUTIZMLI BOLALARNI RIVOJLANTIRISHDA ART TERAPIYA USULLARIDAN FOYDALANISH IMKONYATLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 148-154. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9556

O’risheva, P. (2024). O‘SMIR XULQ-ATVORIDAGI SALBIY O‘ZGARISHLAR. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 161-167. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9559

Odiljonova, K. (2023). PSYCHOLOGICAL FEATURES OF THE DEVELOPMENT OF HEALTHY THINKING IN STUDENTS. Science and innovation, 2(B4), 267-272.

Odiljonova, K. (2023). PSYCHOLOGICAL FEATURES OF THE DEVELOPMENT OF HEALTHY THINKING IN STUDENTS. Science and innovation, 2(B4), 267-272.

Shakarboyeva, & Жасурова, Н. (2024). ЎСМИРЛАРДА ХОРИЖИЙ ТИЛЛАРНИ ЎРГАТИШНИНГ ИЖТИМОИЙ ПСИХОЛОГИК МАСАЛАЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (I). извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/8831

Shakarboyeva. (2024). O‘SMIRLIK DAVRIDAGI SUITSIDNING KELIB CHIQISH SABABLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (I). извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/8726

Shakarboyeva, & Худойқулова , Г. (2024). БОШЛАНҒИЧ СИНФЛАРДА ЧЕТ ТИЛИ ЎЗЛАШТИРИШ ВА ЎРГАНИШНИНГ ЁШГА ОИД ХУСУСИЯТЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (I). извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/8832

Nodira, F. (2018). Professionally significant qualities and skills of a teacher of foreign languages. Достижения науки и образования, 1(7 (29)), 83-85.

O‘risheva, P., & Jiyanberdiyev, M. (2023). PSIXOLOGIYA FANLARINI OQITISH JARAYONIDA AXBOROT TEXNOLOGIYALARIDAN FOYDALANISHNING AXAMIYATI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 3(1).

O‘risheva, P. (2023). SHAXS TOLERANTLIK XUSUSIYATININI SHAKLLANTIRISHNING IJTIMOIY-PSIXOLOGIK ASOSLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (I).

O‘risheva, P. (2022). THE DEVELOPMENT PROCESS OF A CHILD'S SELF-CONCEPTION AND MOTIVATION AREA. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(6).

Ўришева, П. (2022). РОЛЬ МУЛЬТМИДИЙНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В УЧЕБНОМ ПРОЦЕССЕ. Евразийский журнал академических исследований, 2(12), 559-562.

QIZI, O. R. P. G. A. (2022). ILK O ‘SPIRIN YOSHIDA PSIXOLOGIK MADANIYATNING SHAKLLANISH XUSUSIYATLARI. International Journal of Philosophical Studies and Social Sciences, 2(1), 32-36.

Fayziyeva, nodira. (2024). YOSH OILALARNING IJTIMOIY VA PSIXOLOGIK MUAMMOLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 85-90. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9547

Fayziyeva, nodira. (2024). YOSHLARNI OILAVIY HAYOTGA TAYYORLASH MUAMMOLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 119-125. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9552

Авторы


Iroda Xasanova

Jizzax State Pedagogical Universitete

Ключевые слова:

iroda, kichik maktab yoshi, o‘quvchi, ta’lim, o‘zlashtirish, xulq-atvor, shaxs
Powered by I-Edu Group