TA’LIM MUASSASALARIDA SOG‘LOM VA IMKONIYATI CHEKLANGAN YOSHLAR O‘ZARO MULOQOTINING IJTIMOIY PERTSEPTSIYASI.

Published 2024-12-08

TA’LIM MUASSASALARIDA SOG‘LOM VA IMKONIYATI CHEKLANGAN YOSHLAR O‘ZARO MULOQOTINING IJTIMOIY PERTSEPTSIYASI.

Abstract


Ushbu maqolada ta’lim muassasalarida sog‘lom va imkoniyati cheklangan yoshlar o‘rtasidagi o‘zaro muloqotining ijtimoiy-psixologik pertsepsiyasi tahlil qilinadi. Inklyuziv ta’limning ahamiyati va bu jarayonda shakllanadigan o‘zaro munosabatlar ta’lim samaradorligini oshirishda muhim omil sifatida ko‘riladi. Pertsepsiya-yoshlarning bir-birini qanday qabul qilishi  va baholashi – jamiyatdagi tenglik, bag‘rikenglik va empatiya kabi ijtimoiy qadriyatlarni rivojlantirishga xizmat qiladi.

Authors


Mahliyo Ollomberganova

JSPI

Keywords:

Inklyuziv ta’lim, sog‘lom yoshlar, imkoniyati cheklangan, yoshlar, o‘zaro, muloqot, pertsepsiya, ijtimoiy integratsiya, empatiya, bag’rikenglik, ijtimoiy moslashuv, psixologik qo‘llab-quvvatlash, inklyuziv muhit, o’qituvchi ro‘li, ijtimoiy hamkorlik.
Powered by I-Edu Group