Abstract
Ushbu ilmiy maqola inklyuziv ta'limni rivojlantirishda davlat siyosatining o‘rni va strategiyalarini tahlil qiladi. Maqolada inklyuziv ta'limning jamiyatdagi o‘rni va uning davlat siyosati bilan aloqasi, shu bilan birga, inklyuziv ta'limni rivojlantirishdagi xalqaro tajribalar va O‘zbekistonning bu boradagi islohotlari ko‘rib chiqilgan. Davlat tomonidan amalga oshirilayotgan qonuniy va amaliy chora-tadbirlar inklyuziv ta'limni kengaytirish va maxsus ehtiyojli bolalar uchun teng ta'lim imkoniyatlarini yaratishda muhim rol o‘ynaydi. Maqolada, shuningdek, inklyuziv ta'limni rivojlantirishdagi mavjud muammolar va ularni hal qilish uchun zarur strategiyalar taklif etilgan.
Как цитировать
Authors
Shahzoda Xaitboyeva
JSPI
Keywords:
inklyuziv ta'lim, davlat siyosati, maxsus ehtiyojli bolalar, ta'lim islohotlari, jamiyatdagi tenglik, ta'lim tizimining inklyuzivligi, xalqaro tajriba, O‘zbekiston ta'lim siyosati, o‘qituvchilarni malakasini oshirish, rivojlanayotgan davlatlar.Issue
Section: Articles