Аннотация
Fanni o‘qitish axborot tushunchalarini shakllantiradi va
o‘quvchilarda tanqidiy fikrlashni rivojlantiradi. Bilimni tushunishda muhim nuqta
shaxsiy ma'noni qabul qilish bo'lishi kerak, bu esa o'z-o'zini bilishga olib keladi.
Kimyo fan sifatida insoniyatning global muammolari kontekstida juda dolzarbdir.
Yosh avlod dunyoning ilmiy manzarasini rivojlantirishi kerak va kimyo bilimi asosiy
hisoblanadi.
Как цитировать
Библиографические ссылки
N. E. Kuznetsova. Kimyo o'qitish metodikasi: darslik. talabalar uchun yordam
ped. Kimyo instituti. va biol. mutaxassis. Moskva: Ta'lim, 1984..
Zaitsev Oleg Serafimovich. Kimyo o'qitish metodikasi: Nazariy va amaliy jihatlari:
Universitet talabalari uchun darslik / M .: VLADOS, 1999.
Ivanova, Raisa Georgievna. Noorganik kimyoni o'rganishda talabalar uchun
mustaqil ishlar tizimi: o'qituvchilar uchun kitob Moskva: Ta'lim, 1988.
Kiryushkin, Dmitriy Maksimovich. Kimyo o'qitish metodikasi: o'qituvchilar uchun
darslik. Moskva: Ta'lim, 1990.
Matveeva Elvira Faridovna. Kimyo o`qitish metodikasi (innovatsion kurs): o`quv
metodi. talabalar uchun qo'llanma Moskva: Knorus, 2016.
Авторы
Daminov G'ulom
JDPU
Выпуск
Раздел: Articles